Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vzdělávacího programu pro pracovníky společnosti UHS JAKOS, a.s. při zavádění čárových kódů
Slavíková, Jana ; Uhlířová, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je návrh vzdělávacího programu pro zaměstnance UHS JAKOS a.s., která před 4 lety implementovala nový informační systém a v návaznosti na jeho zavedení plánuje zavádění čárových kódů. Analýza byla zrealizovaná prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci, kteří přijdou do styku s čárovými kódy. Práce je rozdělena do 3 částí. První je teoretická popisující vzdělávání jako proces změny při zavádění čárových kódů. Dále je zde část analytická, kde je popsán současný stav společnosti prostřednictvím dotazníku. Závěr se soustředí na návrh vzdělávacího programu, který by ulehčil zavádění čárových kódů.
Specifika spolupráce slyšících a neslyšících zaměstnanců organizace Tichý svět, o.p.s.
Petrušková, Gabriela ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Růžička, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá specifiky vzájemné spolupráce slyšících a neslyšících zaměstnanců organizace Tichý svět, o.p.s. Práce je rozdělená na teoretickou a aplikační část. Teoretická část se věnuje tématům kultury v obecném pojetí, kulturou organizace a kulturou neslyšících. Práce také pojednává o diverzity managementu a o komunikaci v organizačním řízení se zaměřením na komunikaci v interkulturním týmu a popisu komunikačních systému neslyšících. V závěru se teoretická část práce zaměřuje na tým a týmovou spolupráci, na konflikty a jejich řešení v kontextu diverzity managementu. Cílem aplikační části bylo analyzovat situace, ve kterých dochází k nedorozuměním mezi slyšícími a neslyšícími zaměstnanci organizace, a popsat specifika této spolupráce. V závěru práce jsou zjištění diskutována a podána doporučení pro organizaci, která by měla směřovat k tomu, aby k nedorozuměním do budoucna nedocházelo. Klíčová slova: kultura organizace, interkulturní komunikace, neslyšící, český znakový jazyk, diverzita, tým, konflikty.
Supervize organizace jako nástroj řízení rozvoje a změny
Černá, Markéta ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Merhautová, Jana (oponent)
Diplomová práce se na základě výzkumného šetření o podobách supervize organizace, v sedmi organizacích poskytujících služby sociální prevence, pokouší tento druh supervize definovat a zobecnit některé jeho znaky. Data o supervizi organizace byla získána dotazníkovým šetřením a rozhovory s manažery organizací. V rámci výzkumného šetření byla dalším dotazníkovým šetřením zkoumána kultura zúčastněných organizací a hledán možný vztah mezi realizací supervize organizace a úrovní kultury organizací. Empirická a teoretická část diplomové práce směřuje k závěrečné diskusi o supervizi organizace jako nástroji řízení rozvoje a změny v organizacích. KLÍČOVÁ SLOVA supervize organizace, organizační kultura, reflexe organizační kultury, řízení rozvoje a změny, strategické řízení, projektové řízení, koučink, nástroje ve fázích změny
Návrh vzdělávacího programu pro pracovníky společnosti UHS JAKOS, a.s. při zavádění čárových kódů
Slavíková, Jana ; Uhlířová, Jana (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je návrh vzdělávacího programu pro zaměstnance UHS JAKOS a.s., která před 4 lety implementovala nový informační systém a v návaznosti na jeho zavedení plánuje zavádění čárových kódů. Analýza byla zrealizovaná prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci, kteří přijdou do styku s čárovými kódy. Práce je rozdělena do 3 částí. První je teoretická popisující vzdělávání jako proces změny při zavádění čárových kódů. Dále je zde část analytická, kde je popsán současný stav společnosti prostřednictvím dotazníku. Závěr se soustředí na návrh vzdělávacího programu, který by ulehčil zavádění čárových kódů.
Vliv tvorby učící se organizace na zvýšení konkurenceschopnosti podnikatelského subjektu
RUSO, Miroslav
Diplomová práce se zabývá problematikou učící se organizace. Cílem práce je zhodnotit, zda je vybraná společnost učící se organizací, popřípadě v jakých směrech se učící se organizaci blíží a jaké kroky by měla podniknout k tomu, aby se učící organizací stala. K hodnocení bylo použito především dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedeny silné a slabé stránky organizace a navržena opatření vedoucí k vytvoření učící se organizace.
The architecture of organization of the company
Dančišínová, Mária ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Cejthamr, Václav (oponent)
Práce ve své teoretické časti popisuje organizační architekturu. Oblast organizace, které změny nabírají stále víc na dynamice. Charakterizuje její jednotlivé prvky a stručně popisuje vývojové tendence. Cílem práce je popsat změny organizační architektury konkrétní firmy -- akciové společnosti Stavby silnic železnic. Zároveň je charakterizována každá její oblast před a po změnách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.